Voksen Motion, Gl. hal

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Voksen Begynder33 Få pladser
Lørdag Tid: 09:30 - 10:00
Sted: Gl. Hal Lørdag, Voksen Begynder
Træner: Træner Bliver sat på senere /

Bemærk, når I kommer i hallen skal I skal svømme på bane 1 Den første gang, skal I gå til denne bane. -Velkommen i klubben.

#Træner: Lene Madsen.

Holdbeskrivelse: Holdet er for dig, som er tryg i vandet, men aldrig har lært egentlig svømmeteknik.  På en tryg måde føres man ind i teknikken – lærer at flyde, dernæst læres benspark og endelig lærer du at sammensætte både arme og ben. Der tages udgangspunkt i stilarterne crawl og rygcrawl samt brystsvømning. Der tages højde for den enkeltes niveau. På holdet læres også vendinger og hovedspring.

Holdet kan være en fortsættelse for dig, der har tidligere har deltaget i holdet ’Voksen Vandskræk’ (ej en forudsætning).

#Vi gør opmærksom på at tilmeldingen er som et medlemskab og ikke dækker over et vist antal træningsgange.

Holdnummer: 33
Periode: 07.09.2024 - 03.05.2025