BEG 4-5 år

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

4-5 årige2 Få pladser
Onsdag Tid: 17:00 - 17:30
Sted: Gl. Hal onsdag, Begynder, Bane 4
Træner: Træner Bliver sat på senere /

Bemærk, når I kommer i hallen skal I skal svømme på bane 4. Den første gang, skal I gå til denne bane. -Velkommen i klubben.

Begynder 4-5 år: Dette begynder hold er for børn i alderen 4-5 år, og undervisningen tager udgangspunkt i læring igennem leg. Der øves meget på grundfærdighederne i hele sæsonen. Der svømmes uden forældre i vandet, men vores hjælpe trænere er klar i vandet til at hjælpe.

#Vi gør opmærksom på at tilmeldingen er som et medlemskab og ikke dækker over et vist antal træningsgange.

#Kontingentet tilbagebetales ikke.

Holdnummer: 2
Periode: 04.09.2024 - 30.04.2025
Tilmeldte: 3/5

Onsdag Tid: 17:30 - 18:00
Sted: Gl. Hal onsdag, Begynder, Bane 4

#Kontingentet tilbagebetalees ikke.

Periode: 04.09.2024 - 30.04.2025
Tilmeldte: 2/5

Søndag Tid: 09:30 - 10:00
Sted: Gl. Hal Søndag, BEG 4-5 år
Træner: Træner Bliver sat på senere /

Bemærk, når I kommer i hallen skal I skal svømme på bane 4. Den første gang, skal I gå til denne bane.-Velkommen i klubben.

#Kontingentet tilbagebetales ikke.

Periode: 08.09.2024 - 04.05.2025