Øvet Plus
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Bemærk, når I kommer i hallen skal I skal svømme på bane 2. Den første gang, skal I gå til denne bane. -Velkommen i klubben.

Øvet Plus: Skal have kendskab til alle svømmeformer. Her trænes 1 time om ugen, og er for dem som gerne vil svømme mere, men ikke klar til talent holdet. Grundfærdighederne øves efter behov. På holdet vil der være mulighed for at deltage i begynderstævner, max. 2 pr. sæson og der vil særskilt blive opkrævet et stævnegebyr mellem 25-50 kr. Målet er at eleverne ved sæsonen afslutning kan svømme 25 m sammenhængende fly og svømme 200 m fri uden pauser.

#Vi gør opmærksom på at tilmeldingen er som et medlemskab og ikke dækker over et vist antal træningsgange.

#Kontingentet tilbagebetales ikke.

Du er ved at tilmelde
Tid/Sted
Lørdag: 09:00-10:00
Startdato
26.08.2023
Plads på venteliste
Du bliver nummer 1 af 5 pladser
0,00 kr.

Regler for ventelisten
Du betaler 0,00 kr. for at være på ventelisten, der kan højst være 5 på venteliste til HOLD Øvet Plus ( 21 ) .

Bliver der en ledig plads sender vi en mail til nr. 1 på ventelisten om at pladsen er ledig, nr. 1 har så 168 timer til at tilmelde sig holdet, sker det ikke ryger der en mail afsted til nr. 2 på ventelisten osv.. efter 840 timer bliver pladsen åben for alle.

Din ventelisteplads forsvinder, hvis du takker nej til tilbudt plads 1 gange.

Pengene refunderes ikke.