Kære alle Søløver,

Lørdag aften var klubben til Prisfesten 2019 da jeg, Tanja Christensen, var blevet indstillet, og udvalgt til én af de tre nominerede til Årets Idrætsleder -og jeg vandt! Det havde jeg ikke regnet med, så jeg havde ikke forberedt nogen lang tale, og på dagen forsvandt ordene. Så de kommer her.

For ca. 7 år siden trådte eg ind i klubbens bestyrelse, og de sidste 4 år har jeg været træner ansvarlig og Næst formand. Vi i bestyrelsen har lige fra starten af arbejdet på at udvikle klubben i en positiv retning.
Det skal være et rart sted, man har lyst til at være -det gælder for både trænere, bestyrelse og ikke mindst alle Jer svømmere. Det har været 7 meget spændende år, og det er helt fantastisk at se hvor klubben er i dag. Der har været svære perioder, men vi har fået vendt skudden.

Af hele mit hjerte TAK til den/dem som har indstillet mig.
TAK til alle Jer forældre som i den grad bakker klubben op.
TAK til alle Jer svømmere som kommer glad gang på gang.
TAK til alle Jer skønne trænere som hver gang yder Jeres bedste.
TAK til hele bestyrelsen for den varme og åbenhed vi har.
TAK til Svendborg kommune for at afholde så flot og velarrangeret arrangement. At anerkende alle de mange frivillige indenfor idræt, kultur og spejderliv.

Når dette er sagt, kunne jeg ikke have gjort det uden Jer. Sammen gør vi hinanden gode! og det fællesskab vi i klubben har, er helt specielt og det skal vi fortsætte med at udvikle.

Jeg er meget stolt og beæret over at modtage denne pris.

Venlig Hilsen
Tanja Christensen,