Voksen Begynder
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Bemærk, når I kommer i hallen skal I skal svømme på bane 1 Den første gang, skal I gå til denne bane. -Velkommen i klubben.

#Træner: Lene Madsen.

Holdbeskrivelse: Holdet for unge til ældre der måske ikke har lært at svømme eller har en angst/ frygt for vand.

Holdet kræver ingen forudsætninger, ud over motivationen til at lære at omgås vand. Målet er individuelt og vil bygge på egne ønsker. Vi arbejder med alt fra eksponering til øvelser i vand til selvredning til let svømmeteknik.

Derfor vil noget af træningen dreje sig om den enkeltes mål, og kunnen.

Dem der melder sig til må gerne gerne kontakte mig direkte for en snak. For at jeg kan danne en plan for sammensætning af undervisning. Man kan også bare dukke op efter tilmelding. Muligheden står åben.

Det er et hold hvor vi griner MED HINANDEN og ikke ad hinanden.

#Vi gør opmærksom på at tilmeldingen er som et medlemskab og ikke dækker over et vist antal træningsgange.

Startdato
17.09.2023