Klubmodul henter siden
Begynder Gl. hal
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Bemærk, når I kommer i hallen skal I skal svømme på bane 4. Den første gang, skal I gå til denne bane. -Velkommen i klubben.

Begynder: Rummer alt fra børn der skal vandtilvendes, til børn der uforfærdet springer i og bare plasker derudaf. Her undervises igennem en blanding af leg og svømmeteknik. Grundfærdighederne øves igennem leg i den første del af sæsonen og nedtrappes herefter. Træningen justeres efter elevernes behov. Målet for den enkelte svømmer er at kunne svømme 2x50 m fri nogenlunde teknisk korrekt. Alle hjælpemidler må bruges i starten, men vil stille blive motiveret fra svømmerne. Der undervises i primært crawl, ryg og selvredning. Der opnås også kendskab til bryst. Ryg skal også kunne svømmes nogenlunde korrekt før de rykker på til næste niveau.

#Vi gør opmærksom på at tilmeldingen er som et medlemskab og ikke dækker over et vist antal træningsgange.

#Kontingentet tilbagebetales ikke.

Startdato