Velkommen til Søløven Svømmeklub, Svendborg.

Vi er en svømmeklub med store ambitioner. Vores forening bygger på frivilligt arbejde, både blandt bestyrelse og trænere, og vi går sammen efter at være den bedste og bredest favnende svømmeskole i Svendborg.

Vi tilbyder undervisning for dem der der bare vil lære at svømme, dem der skal hjælpes motorisk og socialt, samt dem der vil konkurrence.

Undervisningen tager sit afsæt i motivationen hos barnet selv, og som klub har vi stor fokus på svømmeglæde, ros og ligeværd. Træningen foregår i både den gamle svømmehal ved Centrumpladsen og i den nye på Ryttervej.

Vores kultur bygger på nøgleord som: frihed under ansvar, fællesskab, sammenhold og samarbejde.

Da vi ønsker at opbygge et klubfællesskab forventer vi, at børn såvel som voksne, giver en hånd med og bakker om klubbens aktiviteter.

-Vi glæder os til at se dig!

Ideer, ris, ros kan henvendes til formanden eller til klubbens fælles mail på solovensvommeklub@gmail.com