Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Begynder Gl. hal | 20
Lørdag 09:30-10:00 Gl. Hal Lørdag, Begynder, Bane 4
26.08.2023
04.05.2024
Kort beskrivelse

Bemærk, når I kommer i hallen skal I skal svømme på bane 4. Den første gang, skal I gå til denne bane. -Velkommen i klubben.

Begynder: Rummer alt fra børn der skal vandtilvendes, til børn der uforfærdet springer i og bare plasker derudaf. Her undervises igennem en blanding af leg og svømmeteknik. Grundfærdighederne øves igennem leg i den første del af sæsonen og nedtrappes herefter. Træningen justeres efter elevernes behov. Målet for den enkelte svømmer er at kunne svømme 2x50 m fri nogenlunde teknisk korrekt. Alle hjælpemidler må bruges i starten, men vil stille blive motiveret fra svømmerne. Der undervises i primært crawl, ryg og selvredning. Der opnås også kendskab til bryst. Ryg skal også kunne svømmes nogenlunde korrekt før de rykker på til næste niveau.

#Vi gør opmærksom på at tilmeldingen er som et medlemskab og ikke dækker over et vist antal træningsgange.

Tilmeld

Begynder Gl. hal | 32
Søndag 09:00-09:30 Gl. Hal Søndag, Begynder, Bane 1
27.08.2023
05.05.2024
Kort beskrivelse

Bemærk, når I kommer i hallen skal I skal svømme på bane 1. Den første gang, skal I gå til denne bane. -Velkommen i klubben.

Tilmeld venteliste

Begynder Gl. hal | 35