Klubmodul henter siden
Voksen Begynder | 33
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Bemærk, når I kommer i hallen skal I skal svømme på bane 1 Den første gang, skal I gå til denne bane. -Velkommen i klubben.

#Træner: Lene Madsen.

Holdbeskrivelse: Holdet er for dig, som er tryg i vandet, men aldrig har lært egentlig svømmeteknik.  På en tryg måde føres man ind i teknikken – lærer at flyde, dernæst læres benspark og endelig lærer du at sammensætte både arme og ben. Der tages udgangspunkt i stilarterne crawl og rygcrawl samt brystsvømning. Der tages højde for den enkeltes niveau. På holdet læres også vendinger og hovedspring.

Holdet kan være en fortsættelse for dig, der har tidligere har deltaget i holdet ’Voksen Vandskræk’ (ej en forudsætning).

#Vi gør opmærksom på at tilmeldingen er som et medlemskab og ikke dækker over et vist antal træningsgange.

Startdato
07.09.2024