I uge 41 deltager vi i SWIM WEEK her i svømmeklubben, så du gratis kan prøve nogle af vores voksenhold hele ugen.

Vi vil gerne motivere flere voksne til at træne i svømmehallen. Derfor kan du, når vi afholder SWIM WEEK i uge 41, prøve om vores træningstilbud er noget for dig.

Du kan blandt andet få styrket konditionen til Aqua Fitness eller blive tryg ved vandet på vores hold for nybegyndere.

Aqua Fitness – hvad er det?

Giv dig selv en udfordring og kom i form med Aqua Fitness. Hop i bassinet og styrk både muskler, kondition og smidighed. Aqua Fitness udnytter modstanden i vandet, så træningen bliver så effektiv som overhovedet muligt – uden at overbelaste leddene.

Det er ikke for sent at lære at svømme

Har du aldrig rigtig fået lært at svømme? På vores nye svømmehold for voksne nybegyndere bliver du tryg ved vandet, overvinder din vandskræk og lærer grundlæggende svømmetekniske færdigheder.

Det kan du prøve i Søløven Svømmeklub

Kom ned i klubben i uge 41 og prøv vores forskellige hold:

Aqua Fitness, søndag d. 16/10 kl. 10-11. Mød omklædt inde i hallen.

Voksen Begynder, søndag d. 16/10 kl. 11-11.30. Mød omklædt inde i hallen.

Tilmeld dig her: https://vorespuls.dk/events/kommende-events?aktivitet=47704&region=1210

Svømmehallens    Adresse: Centrumpladsen 3, 5700 Svendborg