Invitation til Generalforsamling.
Torsdag d. 14/3 kl 18-19 i klub lokalet på første sal i gl hal på centrumpladsen
Vil du have indflydelse på klubbens events og arrangere dig i dit lokalsamfund?
Så meld dig ind som frivillig.
Du bliver en del af et fællesskab med et godt sammenhold blandt bestyrelse, træner og frivillige.
Vi har flere forskellige sociale hyggelige arrangementer, så som den årlige Introdag, Julefrokost med bowling, Træner kurser, Aqua Inspiration mm.
Dagsorden ifl. vedtægterne.
1. Valg af dirigent / stemmetæller
2. Formandens beretning
3. Forelæggelse og godkendelse af regnskab
4. Indkomne forslag
5. Valg af formand og civile medlemmer i ulige år.
Tanja Christensen, Formand. (Ikke på valg)
Mary Jensen, Civil medlem. (Ikke på valg)
Louise Sanchez, Civil medlem. (Ikke på valg).
6. Valg af næstformand og kasserer i lige år.
På valg og ønsker at genopstille.
Hanne Andersen, Næstformand.
Aase Rasmussen, Kasserer.
7. Valg af to bestyrelsessuppleanter for 1 år.
8. Valg af revisor 1 i ulige år.
9. Valg af revisor 2 i lige år.
10. Valg af revisorsuppleant for 1 år.
11. Eventuelt
Forslag der ønskes behandlet på ordinær generalforsamling, skal være formanden i hænde senest 8 dage før generalforsamlingen. Send en mail til solovensvommeklub@gmail.dk med dit forslag.