Oversigt over de gældende regler:

• Gå kun med i omklædningen og ind i hallen hvis det er absolut nødvendigt.

• Mundbind eller visir skal bæres på vej ind i hallerne, men ikke i badet -gældende for alle på 12 år og derover.

• For tilskuere (ex. forældre/søskende/bedste forældre) skal der også bæres Mundbind eller visir i omklædningen, på balkonen, inde i hallerne. Udøvere og trænere er fritaget inde i hallerne.

• Hold afstand til hinanden.

• Vi sørger for at børnene ikke undervises på tværs af hold og vil holde ekstra øje i omklædningen.

• Alle fra 15 år og op efter, skal vise coronapas når man ankommer til Svømmeland. Undtagen er Sportsudøver.

Husk:

• Kom kun hvis du er rask og ingen symptomer på covid-19 har.

• Man skal være Symptomfri 48timer før undervisning, ellers skal man blive hjemme.

• Har man fået en positiv Covid 19 test, skal I sende en mail til klubben, hvorefter vi informere de relevante personer. Solovensvommeklub@gmail.com

• Er man nær kontakt til en som er testet positiv, eller er en i sin husstand testet positiv for covid-19. Så skal du blive hjemme.