4Sæt kryds i kalenderen: Søndag d. 28. april 2018 kl. 10-17 afholder vi et internt stævne i klubben.

_Bemærk at det afholdes I gl. hal på Centrumpladsen.

Alle svømmere fra Søløven indbydes til dette stævne og heats´ene sammensættes sådan, at der svømmes med kammerater, som svømmer på samme niveau som én selv. Stævnet er lige så meget for de helt nye, som det er for de mere erfarne svømmere.

Alle får et fint søløven-diplom med hjem. Der vil være mulighed for at købe lidt at spise og at drikke i hallen på dagen.

Husk ekstra håndklæder og T-shirts til børnene, da det godt kan være koldt at vente imellem heats´ne.

Der vil kunne købes følgende på dagen til rimelige priser: boller, pølsehorn / pizzasnegle, frugt, juice, vand, kaffe/the. Overskuddet går til klubben. Så husk små-mønter!

Selve stævneprogrammet forelægger på selve dagen, men overordnet forløber stævnet som følger:

½ times opvarmning
Gennemgang af start procedure
Svømning
Træner og voksen/forældre heat
Ved evt. rest tid, er der fri leg i vandet.
Diplom overrækkelse (husk at blive hertil)