Klubmodul henter siden
Tilmeldingsfrist er overskredet

Fynsmesterskab

Arrangør: Tommerup Svømmeklub og DGI

Vi mødes i Svendborg ved indgangen til gl. hal, på centrumpladsen kl. 7.50. Hvorefter vi kører fælles til Tommerup, med undtagelse af dem som har fået lov til at køre direkte. Vi mødes med dem kl. 8.45 i Tommerup ved indgangen.
Der er opvarmning kl. 9 og stævnestart kl. 10. Stævnet forventes at slutte ca. 16.00. Hvorefter alle kører hjem.
Dette stævne er for dem som gerne vil prøve at kvalificere sig til Landsmesterskabet (LM)
Nb. Magnus kan ikke komme med, så det vil være Tanja som er med som Træner. Amalie er også i hallen, da hun selv svømmer.

Man kan stille op i 4 disciplin + holdkap.
Husk at vælge dem i nedenstående liste. Det er blot for at prisen bliver rigtig. Jeres træner har fået Jeres individuelle discipliner.

OBS: Vi kører ikke fra stævnet før hele holdet er færdig med at svømme, medmindre andet er aftalt med din træner.
Der må ikke medbringes egen madpakke på hallen område. Der er mulighed for at købe sund mad på stedet.

Husk:
Ekstra Håndklæder
Ekstra Tøj: T-shirt, shorts el. træningsdragt
Badetøj og badehætte
Svømmebriller
Badetøfler hvis man har det
Drikkedunk
Godt humør
20 kr. til kørsel (betales på dagen)
Vi glæder os til en sjov dag sammen med dig!
Tilmeldte
5 /100